Положення про академічну доброчесність тут
ПЛАН
роботи комісії з академічної доброчесності
№ |
Заходи |
Строки |
Відповідальні |
1. |
Розробити план роботи комісії з питань етики та академічної доброчесності на 2019 – 2020 н.р. |
Жовтень 2019 року |
Директор
|
2. |
Оприлюднити на сайті школи «Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу», План роботи комісії ,інші законодавчі документи |
Листопад 2019 року |
Директор
|
3. |
Розробити анкету з академічної доброчесності для учасників освітнього процесу |
Листопад 2019 року |
Заст. з НВР
|
4. |
Анкетування учасників освітнього процесу за «Анкетою доброчесності» |
Після закінчення кожного семестру |
Практичний психолог |
5. |
Включити в порядок денний наради при директорові обговорення питання академічної доброчесності |
Грудень 2020 року |
Директор . |
6. |
Обговорити Положення про академічну доброчесність на засіданні шкільного парламенту та розробити ефективну схему інформування учнів про академічну доброчесність |
Лютий 2020 року |
Педагог-організатор |
7. |
Провести інформаційні хвилинки щодо питань академічної доброчесності |
4 рази на рік |
Кл. керівники 1-11 класів |
8. |
Проводити інформаційну роботу щодо популяризації принципів академічної доброчесності та професійної етики |
Протягом 2019 – 2020 року |
Члени комісій |
9. |
Розгляд заяв щодо порушення норм Положення про академічну доброчесність |
Протягом 2019 – 2020 року |
Члени комісій |
Немає коментарів:
Дописати коментар