Критерії, правила і процедури оцінювання управлінської діяльності керівних працівників закладу освіти

 Управлінська діяльність керівних працівників закладу освіти на сучасному етапі передбачає вирішення низки концептуальних положень, а саме:

  1. створення умов для переходу від адміністративного стилю управління до громадсько-державного;
  2. раціональний розподіл     роботи        між    працівниками      закладу       з
  3. урахуванням їх кваліфікації, досвіду та ділових якостей;
  4. забезпечення оптимальної організації освітнього процесу, який би забезпечував належний рівень освіченості і вихованості випускників та підготовку їх до життя в сучасних умовах;
  5.  визначення найбільш ефективних для керівництва шляхів і форм реалізації стратегічних завдань, які б повною мірою відповідали особливостям роботи закладу та діловим якостям адміністрації, раціональне витрачення часу всіма працівниками закладу;
  6. правильне і найбільш ефективне використання навчально-матеріальної бази та створення сприятливих умов для її поповнення в сучасних умовах;
  7. забезпечення високого рівня працездатності всіх учасників освітнього процесу;
  8. створення здорової творчої атмосфери в педагогічному колективі.

Установити ефективність навчально-виховного процесу, якість створених умов для його проведення, вплив керівника на продуктивність роботи школи неможливо без належної оцінки результатів його діяльності.

Однією з форм контролю діяльності педагогічних працівників, до яких належать і керівники закладу освіти, є атестація. Метою даного процесу контролю за діяльністю закладу є:

·        найбільш раціональне використання спеціалістів, підвищення ефективності їх праці та відповідальності за доручену справу;

·        сприяння подальшому покращенню підбору і вихованню кадрів, підвищення їх ділової кваліфікації;

·        посилення матеріальної і моральної зацікавленості працівників;

·        забезпечення більш тісного зв'язку заробітної плати з результатами їхньої праці;

·        визначення відповідності займаній посаді;

·        стимулювання їх професійного та посадового зростання.




Ефективність управлінської діяльності керівника закладу включає стан реалізації його управлінських функцій, основних аспектів та видів діяльності, ступінь їх впливу на результативність освітнього процесу, а саме:

1.    Саморозвиток та самовдосконалення керівника у сфері управлінської діяльності.

2.    Стратегічне планування базується на положеннях концепції розвитку закладу, висновках аналізу та самоаналізу результатів діяльності.

3.    Річне планування формується на стратегічних засадах розвитку закладу.

4.    Здійснення аналізу і оцінки ефективності реалізації планів, проектів.

5.    Забезпечення професійного розвитку вчителів, методичного супроводу молодих спеціалістів.

6.    Поширення позитивної інформації про заклад.

7.    Створення повноцінних умов функціонування закладу (безпечні та гігієнічні).

8.    Застосування ІКТ-технологій у освітньому процесі.

9.    Забезпечення якості освіти через взаємодію всіх учасників освітнього процесу.

10.Позитивна оцінка компетентності керівника з боку працівників.


Немає коментарів:

Дописати коментар